Primavera Wine 2025 a Artesa de Segre

Èxit rotund del Primavera Wine 2025: més de 2.000 persones omplen Artesa de Segre de vi, gastronomia i bon ambient

 El vi català i la festa continuen: després de l’èxit a Artesa, Primavera Wine torna per segon any a Balaguer aquest 7 juny.

La tercera edició del Primavera Wine, celebrada el passat 3 de maig a Artesa de Segre, va superar totes les expectatives i es consolida com el gran festival del vi català amb un format festiu, inclusiu i obert a tothom. Més de 2.000 assistents van passar pel recinte al llarg de la tarda i la nit, omplint la plaça Major del poble d’energia, copes de vi, gastronomia local i música en directe.

El festival, organitzat per Desidium Events, va destacar per la seva aposta per apropar el vi català i el producte de proximitat a les noves generacions, combinant qualitat, dinamisme i compromís amb el territori. I l’aventura continua! Primavera Wine anuncia una nova edició a la ciutat de Balaguer el proper divendres 7 de juny. Una oportunitat única per continuar gaudint de tot el que fa especial aquest festival: vi de qualitat, tapes creatives, ambient festiu i connexió amb el territori. Wine Games amb Marta Clot: vins guanyadors i tast d’alt nivell.

La jornada va començar amb els Wine Games, una activitat exclusiva i amb aforament limitat conduïda per Marta Clot, que va esdevenir un dels grans atractius del dia. Més de 30 participants van tastar a cegues 16 vins dels cellers participants + LA PANSA ROSADA, i van escollir els guanyadors en tres categories. Gastronomia i novetats: èxit de LA DESTAPA A les 18 h va arrencar el Gran Tardeo, amb l’obertura de les parades de restaurants i cellers, la música en directe i una gran afluència de públic.

L’ús de la moneda pròpia del festival, els Desidiums, va facilitar el consum i va dinamitzar l’experiència. Una de les grans novetats d’enguany va ser LA DESTAPA, la tapa exclusiva del festival, amb una proposta original de cada restaurant i un preu assequible.

De 21 h a 23 h, el recinte es va omplir de gent tastant aquestes creacions, consolidant-se com una nova tradició del Primavera Wine. Concert i DJ fins les 4 h: la festa no s’atura malgrat la pluja A partir de les 23 h, el concert de Her Majesty. El concert es va aturar a la meitat de la sessió degut al gran xàfec que va caure al voltant de les 23:30h.

Tot i així, l’organització va trobar una alternativa en acabar de ploure i van iniciar la sessió de DJ passades les 00h fins les 4 de la matinada, que van posar el punt final a una jornada plena d’alegria, convivència i bon vi. La barra de combinats es va mantenir oberta fins al final, amb un ambient festiu i respectuós. Primavera Wine 2025 ha estat un èxit de públic, logística i proposta, i reafirma la seva voluntat de posar en valor el vi català, el territori i la necessitat de crear espais d’oci significatius i sostenibles.

Pròxima cita: divendres 7 de juny a Balaguer. Des de Desidium Events, volem agrair la confiança de tots els assistents, cellers, restauradors i col·laboradors, i ja estem treballant per fer que la quarta edició sigui, un cop més, inolvidable.

Comments (0)
Add Comment