El Club Gimnàstic Lleida va competir els dies 21 i 22 de març a Besalú en la segona fase de la Copa Catalana de Base 6-9, amb una àmplia participació de gimnastes i un nou podi.
A la categoria Base 8, l’equip format per Paula Cabrero, Maria Vidal, Arlet Soler i Abril Miró va aconseguir una meritòria tercera posició per equips. A nivell individual, cal remarcar la cinquena posició de Paula Cabrero a l’aparell de barra.
A la categoria de Base 7 Grans van participar Cecilia Alonso, Mariona Rodríguez i Marta Valdivia. Cal destacar la tercera posició de Cecilia Alonso a l’aparell de potro.
En Base 6 Petites van participar Mariona Bosch, Marta Bellmunt i Nicole Romero. Mariona Bosch va signar una gran actuació assolint la quarta posició a la classificació general, quedant-se a només dues dècimes de la tercera plaça en una categoria amb un total de 99 gimnastes. Per la seva banda, Marta Bellmunt va aconseguir una excel·lent segona posició a l’aparell de potro.
A la categoria Base 6 Mitjanes, l’equip va estar format per Zoe Cornadó, Blau Puig-gròs, Laia Tomàs i Aina Ribó. Destaca especialment l’actuació de Blau Puig-gròs, que va obtenir la quarta posició a la general, també a només dues dècimes del podi, en una categoria amb 103 gimnastes participants. A més, va ser tercera a potro i cinquena a barra.
Finalment, en Base 6 Grans van competir Paula Bellmunt i Sara García, sumant experiència en una categoria d’alt nivell competitiu.
Amb aquests resultats, el Club Gimnàstic Lleida continua demostrant la seva solidesa en la categoria de Base i la progressió constant de les seves gimnastes en cada fase de la competició.