Més de 200 docents i professionals de l’educació omplen CaixaForum Lleida per presenciar l’EMOcionaTOUR 2020

L'EMOcionaTOUR, un cicle de conferències gratuït impulsat per EduCaixa i La Granja, apropa l’educació emocional a tots els docents i professionals del món educatiu.

Per què la neurociència és un tema clau en l’educació? Quines creences ens perjudiquen a l’hora d’educar? Quines evidències poden transformar i millorar els nostres mètodes? Eduquem des de la fortalesa i el coratge o des de la por i la sobreprotecció? Com podem comunicar-nos millor amb els adolescents?

A través d’aquestes i altres preguntes, l’EmocionaTOUR, un cicle de conferències gratuït impulsat per EduCaixa i La Granja, apropa l’educació emocional a tots els docents i professionals del món educatiu.

L’EMOcionaTOUR Lleida 2020, que va tenir lloc ahir a CaixaForum Lleida, ha comptat amb la participació d’experts de renom nacional:

Eva Bach, formadora de formadors i escriptora, especialista en desenvolupament personal, comunicació i relacions interpersonals.

#EducarAdolescentsDAvui. Propostes en clau emocional per ser veritablement influencers

Jordi Amenós, terapeuta i formador en Narrativa Terapèutica i creativitat

Històries i vulnerabilitat a l’aula

Cristina Gutiérrez, educadora emocional, escriptora i directora de La Granja.

Neurociència de les emocions: per què diem que són tan importants en educació?

Arantxa Ribot, pedagoga, doctora en Educació, membre de l’equip d’EduCaixa.

Evidències, mites i creences en educació

EduCaixa i La Granja organitzen aquest cicle de conferències a vuit ciutats: Sevilla, Palma, Barcelona, Madrid, Tarragona, Zaragoza, Lleida i Girona. L’extraordinari èxit (llista d’espera a totes les sales) és una mostra clara de la necessitat urgent que els docents senten – i sovint pateixen – per proveir-se d’eines pràctiques i que funcionin davant el repte d’educar a les noves generacions.

A CaixaForum Lleida l’aforament va quedar complet des de dies abans, amb l’assistència de més de 200 docents i professionals del món de l’educació d’arreu de la província.

 

Dossier EMOcionaTOUR (1)

Comments (0)
Add Comment