Grup NAYOX se suma a la família de l’Atlètic Lleida

L'Atlètic Lleida i el Grup NAYOX han signat un acord de patrocini per a les pròximes tres temporades

 

 

NAYOX, grup de concessionaris de marques com Audi, Mercedes-Benz, Toyota, Volkswagen, SEAT, Skoda, Honda a Lleida, confia en el projecte de l’Atlètic Lleida i serà un dels principals patrocinadors de l’equip. NAYOX apareixerà a la part posterior de la samarreta, sota el dorsal dels jugadors.

Garatge Dalmau, present a la sala VIP

D’altra banda, un dels concessionaris que formen part del grup Nayox, Garatge Dalmau, concessionari de Volkswagen a Lleida, serà visible a la Sala VIP de l’Atlètic Lleida al Municipal Ramon Farrús. Ho farà mitjançant Volkswagen 4 Business (V4B) un dels seus projectes actuals, i que tindrà presència amb el seu logo a la mencionada sala VIP.

Xavi Batalla, president de l’Atlètic Lleida. Ha valorat molt positivament l’acord. “Seguim demostrant que estem creant un projecte de territori i arrelat a Lleida, i això les empreses ho veuen. Estem molt contents de poder comptar amb Nayox a la samarreta i Dalmau a la sala VIP.

 

 

Comments (0)
Add Comment