Estiu amb ocupació, oportunitats laborals a Lleida per a tots els perfils

Des de l'hostaleria i el comerç fins a la logística o l'entreteniment, el mercat laboral lleidatà ofereix múltiples opcions amb contractes temporals, horaris flexibles i, en molts casos, sense necessitat d'experiència prèvia.

Amb l’arribada de l’estiu, Lleida no només s’omple de sol i d’activitat, sinó també de noves oportunitats laborals. Molts sectors reforcen les seves plantilles per fer front a l’augment de la demanda estacional, obrint la porta a llocs de treball ideals per a joves, estudiants o qualsevol persona que busqui ingressos extra durant els mesos estivals.

Des de l’hostaleria i el comerç fins a la logística o l’entreteniment, el mercat laboral lleidatà ofereix múltiples opcions amb contractes temporals, horaris flexibles i, en molts casos, sense necessitat d’experiència prèvia.

Aquí us Presentem una selecció de les ofertes més destacades:

1. McDonald’s a Lleida ofereix contracte indefinit per a personal sense experiència

McDonald’s busca incorporar personal d’equip al restaurant de Plaça Sant Joan a Lleida. No es requereix experiència prèvia, per la qual cosa és una excel·lent oportunitat per als que busquen la primera feina. S’ofereix contracte indefinit a temps parcial, formació a càrrec de l’empresa i possibilitats reals de creixement professional, ja que totes les promocions són internes. El lloc és presencial i està orientat a persones amb vocació per l’atenció al client, actitud positiva i capacitat per treballar en equip dins un ambient dinàmic i col·laboratiu.

Oferta de feina trobada al portal d’ocupació de McDonald’s

Url per visitar l’oferta de feina:

https://mcdonalds.talentclue.com/ca/node/98800866/4590

2. Telepizza cerca repartidors a Lleida amb contracte indefinit i moto inclosa

Telepizza obre vacants per a repartidors i repartidores a Lleida, oferint contracte indefinit des del primer dia i jornades parcials nocturnes a partir de 12 hores setmanals. No es requereix experiència prèvia, encara que és imprescindible tenir experiència en conducció de ciclomotor, ser més gran i disposar de carnet de conduir o ciclomotor i permís de treball en regla. L’empresa proporciona la moto i aposta per la flexibilitat horària, ideal per als que volen compaginar la feina amb estudis o altres activitats. A més, garanteix formació continuada i centres de treball propers al domicili.

Oferta d’ocupació publicada a la web de Telepizza

Url per visitar l’oferta de feina:

https://www.infojobs.net/lleida/repartidor-pizzas-para-lleida.-lerida/of-i5533f22c67484fa26c5e08fe5eb95f

3. Oferta pública a Lleida per a monitor/a esportiu/iva

L’Oficina de Treball del SOC cerca un monitor o animador esportiu per treballar a Lleida a jornada completa, amb un contracte laboral temporal de 9 mesos i un salari brut mensual de 2.124 euros. Cal titulació equivalent al subgrup C1 en activitat física i esport, nivell C1 de català, carnet de conduir i es valorarà experiència prèvia en dinamització o gestió esportiva. La jornada es repartirà entre setmana i alguns caps de setmana, segons el calendari d’activitats. Es tindrà en compte formació en gestió esportiva, entrenament, dietètica i atenció al públic.

Oferta d’ocupació publicada per l’Oficina de Feina Activa

Url per visitar l’oferta de feina:

https://feinaactiva.gencat.cat/search/offers/detail/09202511114

4. Alta Tecnologia a Pavimentos SL cerca oficials i peons amb contracte indefinit

Una empresa especialitzada en paviments continus de resines, ubicada a Lleida capital, cerca incorporar oficials de 2a i peons especialistes per a treballs d’instal·lació. Cal carnet de conduir tipus B, formació i certificat de 20 hores en prevenció de riscos laborals del sector construcció, així com domini de l’espanyol parlat. S’ofereix contracte indefinit a jornada completa, formació inicial si cal, treball en equip, plusos i incentius segons rendiment, i dietes. El salari inicial és de 1.250 euros mensuals.

Oferta d’ocupació publicada al portal Tablondeanuncis.com

Url per visitar l’oferta de feina:

https://www.tablondeanuncios.com/trabajo-oficial-albanil/oficiales_de_2a_construccion_-4757172.htm

5. Hotel Vielha Val d’Aran by Meliá cerca supervisor/a de restaurant a Lleida amb projecció internacional

L’Hotel Vielha Val d’Aran, afiliat a la cadena Meliá i ubicat als Pirineus, selecciona un supervisor/a de restaurant per liderar el seu equip d’aliments i begudes. La persona ideal comptarà amb formació en turisme o hostaleria, nivell avançat d’anglès i almenys dos anys d’experiència en llocs similars. Es valoraran coneixements comercials B2B i domini de ferramentes com PMS Opera Cloud. Entre les seves funcions destaquen la coordinació del personal, la gestió del servei al client, el control d’inventaris i la formació de l’equip. S’ofereix un entorn laboral col·laboratiu, formació continuada, desenvolupament professional i beneficis exclusius dins del grup.

Oferta d’ocupació publicada al portal de Meliá Hotels International

Url per visitar l’oferta de feina: https://

Comments (0)
Add Comment