Espectacle de l’alumnat del casal NO EXCLOENT de l’Aula de Teatre

COMUNICAT. Casal d’estiu NO EXCLOENT

L’Aula de Teatre de Lleida, a través de l’Aula social, ha posat en marxa enguany un casal d’estiu NO EXCLOENT.

Aquest casal d’arts escèniques  s’ha dirigit als joves de Lleida per donar a conèixer tot el benefici que el teatre social pot aportar a les persones, als grups i a la comunitat. La representació final al públic serà en un acte gratuït obert a tota la ciutadania el proper dimarts, 13 de juliol, a les 20.00h al recinte del Castell dels Templers de Lleida.

Aquesta no exclusivitat ha reunit a un grup de persones sense importar edat, condició o diversitat funcional, creant un grup heterogeni que ha trobat les eines per crear i treballar unides vers la cultura. La diversitat i la transformació és la temàtica escollida per aquest casal d’estiu.

Les arts escèniques donaran vida i veu a totes les realitats de la joventut de Lleida perquè, colze a colze, puguin créixer i expressar-se lliurement. L’objectiu és que els joves del casal parlin, imaginin, cantin i donin vida a les seves creacions, jugant amb la transformació i lluitant contra els tabús i els prejudicis de la societat a favor de la igualtat davant de l’art, el teatre i la cultura.

El casal ha comptat amb l’ajuda i col·laboració de la Regidora de Participació i Lluita contra la Corrupció de l’Ajuntament de Lleida, Turisme de Lleida, la Cooperativa Fruits de Ponent i els supermercats PlusFresc.

 

 

Comments (0)
Add Comment