EL RUNNING FESTIVAL ALTORRICÓN, DE LA LLIGA PONENT, APLEGA 200 PARTICIPANTS AMB UNS PODIS DE CLAR COLOR LLEIDAT

Francisco Javier Cebrián (CA Fraga-Bajo Cinca) i Carmen Palacín (Club Tennis Lleida) guanyen la prova reina.

La Lliga Ponent ha viscut avui una nova cita amb el Running Festival d’Altorricó, que ha aplegat en conjunt 200 participants entre les tres propostes que oferia: els 21,1 kilòmetres, els 10 i els 5, totes elles amb un clar color lleidatà en els podis.
A la prova reina, la mitja marató, el vencedor masculí ha estat Francisco Javier Cebrián (CA Fraga-Bajo Cinca) amb un crono d’1.20.56, seguit de dos representants del Running Blau Peten balaguerí: Jordi Zaragoza, segon amb 1.22.52, i Josep M. Burgués, tercer amb 1.23.02. En dones, triomf de Carmen Palacín (CT Lleida) amb un registre d’1.39.03, seguida de la independent Pilar Morancho, segona amb 1.57.19, i de Rocío Florido (CA Pamplona), tercera amb 1.59.12.
Pel que fa als 10 kilòmetres, triomf en homes de Jorge Jordán (226Aragón) amb un crono de 36.21, seguit de Miquel Fresneda (CN Sabadell), segon amb 37.00, i de Jorge Morillas (Clos Pons Thai Runners), tercer amb 37.44. En dones, victòria de la independent Anna Artal amb 43.23, seguida de les també independents Angelica Damoc, segona amb 45.21, i Sandra Obón, tercera amb 46.59.
Finalment, a la cursa de 5 kilòmetres, Sergi Nunes (Runners Balaguer), vigent campió de la Lliga Ponent, ha estat el millor amb un temps de 17.09, seguit de dos representants dels Xafatolls: Marc Aranda, segon amb 17.35, i Francesc Monclús, tercer amb 17.44. En dones, triomf també de la campiona de la Lliga Ponent, Natàlia Bernat (Clos Pons Thai Runners) amb 21.37, pel davant de la independent Arantxa Galicia, segona amb 21.42, i de Mihaela Istoc (Rural Runners Torrefarrera), tercer amb 22.50.
Organitzada pel Club Deportivo Altorricón, la cita ha tingut també la seva vessant solidària, ja que ha col·laborat amb l’AFANOC-La casa dels Xuklis.
Podeu consultar les classificacions a:
21 km: https://www.iter5.cat/resultat.php?idCursa=219&edicio=2018.
10 km: https://www.iter5.cat/resultat.php?idCursa=218&edicio=2018.
5 km: https://www.iter5.cat/resultat.php?idCursa=178&edicio=2018.
Propera cita de la Lliga Ponent
La propera cita de la Lliga Ponent serà doble. D’una banda, se celebra la quarta edició de la Cursa de la Serp de La Sentiu de Sió, i de l’altra, s’estrena la Cursa Embarrocat d’Aitona. Totes dos proves tindran lloc el diumenge dia 20. Podeu trobar més informació i fer la vostra inscripció a: www.iter5.cat.

Comments (0)
Add Comment