El PP Lleida proposa eximir d’impostos als establiments que no generen ingressos 

Considera que cal prorrogar l’exempció de la taxa turística durant tot el 2021

Discrepa del tancament encobert que s’ha aplicat a tot el sector de la restauració i hostaleria

 El PP Lleida, en el marc de propostes del sector de la restauració, proposa eximir d’impostos als establiments que no generen ingressos. “Apostem pel pla de moratòries aplicat a Madrid, on el qui no ingressa, no paga”, ha afirmat Marisa Xandri, candidata del PP Lleida al Parlament.

Xandri discrepa del tancament encobert que s’ha aplicat a tot el sector de la restauració i hostaleria. “No hi ha cap informe que avali que aquests establiments siguin un focus de contagi, entre altres coses, perquè els empresaris ja han pres les mesures pertinents” ha assegurat la líder popular.

El grup popular considera, a més a més, que cal prorrogar l’exempció de la taxa turística durant tot el 2021. “Segons l’evolució d’aquesta situació caldrà fer-ho, inclús, fins al 2022”, ha dit la candidata.

D’altra banda, els populars aposten per implementar plans de promoció del turisme i gastronomia nacionals i internacionals per tal d’atraure visitants d’arreu.

Xandri s’ha reunit avui amb Ramón Solsona, Secretari General de la Federació d’Hosteleria de Lleida, i la resta de junta directiva, a qui ha presentat tots les seves propostes.

 

 

Comments (0)
Add Comment