El periodista i documentalista lleidatà David Moncasi presenta “Muñequita linda” al Festival de Màlaga

El 28 Festival de Màlaga projectarà 260 audiovisuals del 14 al 23 de març

El 28 Festival de Màlaga projectarà  «Muñequita linda»

SINOPSI

Carmen està a punt de fer 100 anys i ha arribat l’hora d’acomiadar-se de Joaquim, el seu company inseparable durant els últims 20.  Es va quedar cega fa 67 anys, quan el seu marit, el pallasso Rudillata, la va enverinar accidentalment després de donar a llum. Des de llavors, viu a les fosques davant del mar.

DAVID MONCASI

Periodista i realitzador de documentals. Ha produït i dirigit: Màgic, el último galope (2023), Un millón de hostias (2016), Paquita y todo lo demás (2010), Flores de Sión (2010), La muñeca del espacio (2007) i La epidemia silenciosa (2002).

Ha dirigit els formats televisius: Comando Actualidad a TVE, Hipódromo a Cuatro i a Canal+, Desafío Everest, Desafío Vertical i Desafío Himalaya en Mediaset, Strangers in the Wild, Maraton Man, El Running Show, Scott & Milá, Milá vs Milá a Movistar+, No sé de qué hablas a TVE i El mago del vino a Mediaset.

FILMOGRAFIA Un millon de hostias (documental, 2016), Paquita y todo lo demás (documental, 2010), Las flores de Sion (documental, 2010), La muñeca del espacio (documental, 2007).

 

 

 

Comments (0)
Add Comment