El Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Lleida posa punt final avui als actes de celebració del Centenari (COILL, 1921-2021) amb una taula rodona sobre investigacions entorn de la professió infermera i la visita de la Intercol·legial de Salut a l’exposició ‘Infermeres en la Memòria. La força invisible d’una professió’, que es pot visitar a la Zona Zero de l’IEI, fins al 18 de febrer.
Aquesta mateixa tarda, a les 18.30 hores, la junta de Govern del Col·legi –amb la seva presidenta, Mercè Porté, al capdavant– rebrà els representants dels col·legis professionals de Metges, Farmacèutics, Fisioterapeutes, Logopedes, Odontòlegs i Estomatòlegs, Òptics i Optometristes, Podòlegs, Psicologia i Veterinaris; que gaudiran d’una visita guiada, de la mà de les comissàries de l’exposició, Gloria Gallego i Carme Torres.
Al matí, els membres de l’Associació FEBE d’Història d’Infermeria, Anna Ramió, Gloria Gallego, Carme Torres, Lorena Tejero i Miquel Àngel Calderó; han protagonitzat la taula rodona «A la recerca de com i per què hem arribat fins aquí. Aportacions del Grup FEBE», que ha tingut lloc a l’Aula Magna del Campus de Ciències de la Salut de la Universitat de Lleida, amb gran èxit de públic. La taula ha estat organitzada per la Facultat d’Infermeria i Fisioteràpia de la Universitat de Lleida (FIF-UdL), el COILL i l’Associació FEBE.