DIADA D’AGRO SANT JORDI A L’HORTA

Unes 150 persones van gaudir d’una prèvia de diada amb parades de llibres i roses que va gestionar Down Lleida i de la degustació de productes de proximitat de l’Horta lleidatana.
El dissabte 22 d’abril Granja Pifarré va organitzar «Agro Sant Jordi”, una proposta de diada a l’Horta de Lleida. En aquesta jornada es va presentar el llibre «IN-Populars i IN-Ponents», un recull de relats dels alumnes del curs de narrativa de l’Ateneu Popular de Ponent. Van acompanyar la presentació del llibre el ninotaire Paco Armengol i l’escriptor David Marín, juntament amb els autors dels relats. Tots plegats van protagonitzar una interessant tertúlia literària, animant al públic a participar dels cursos de narrativa de l’Ateneu popular de Ponent.

La companyia teatral «Sac Espectacles» va dramatitzar un conte inèdit de l’Horta de Lleida , “La Torre Farinetes” basat en una història real de la família Pifarré i del seu curiós malnom “els farinetes”.

Unes 150 persones van gaudir d’una prèvia de diada amb parades de llibres i roses que va gestionar Down Lleida i de la degustació de productes de proximitat de l’Horta lleidatana. Al bar-terrassa de Codi 0 i Granja Pifarré es van degustar pinxos de truita, ous ferrats, croquetes, cervesa artesana «pallaresa», suc ecològic de Cal Garreta i molt més.

Durant tot el matí els assistents van gaudir d’un espai de jocs rurals, un agrocircuit amb tractors de joguina patrocinat per Vicens Maquinària Agrícola i la possibilitat de visitar l’Agromuseu del tractor «Antoni Minguell». En acabar la jornada, es va fer diversos sorteigs que van incloure; productes de proximitat de l’Horta de Lleida, lots de llibres gentilesa de Editorial Pagès i el sorteig final d’un tractor infantil a càrrec de Tractor Minguell. Entre els assistents que van etiquetar per xarxes es va fer un sorteig especial d’una samarreta oficial del Lleida Esportiu signada per tots els jugadors.

En Pere Pifarré, un dels organitzadors, va declarar que amb la segona edició d’Agro Sant Jordi es vol instaurar aquesta proposta “agrocultural” en el calendari de primavera de la ciutat amb la intenció d’obrir l’Horta a la ciutadania lleidatana i de Ponent. També va valorar com a molt positiva la implicació de diferents productors de l’Horta i el patrocini de Plusfresc.

Comments (0)
Add Comment