Comencen els actes de Festa Major a Castelldans

Amb la presentació del llibre ‘Del Fonoll a la Neu’ d’Eduard Batlle, selecció de textos de l’escriptor de Castelldans Miquel Lladó i la tradicional Escala en Hi-fi, ha donat inici a Castelldans els actes de Festa Major.

Crònica d’Elena Ibañez.- A les 8 del vespres, a la Plaça Catalunya ha tingut lloc la presentació del llibre ‘Del Fonoll a la Neu’ d’Eduard Batlle, selecció de textos poètics, assagístics, narratius, dramatúrgics i epistolars de l’escriptor de Castelldans Miquel Lladó. L’antologia vol oferir una mostra que serveixi per introduir els lectors a l’obra d’aquest prolífic i desconegut personatge. L’acte està emmarcat dins de la celebració de l’Any Lladó, organitzat per la càtedra Màrius Torres, amb motiu del centenari del seu naixement. A la presentació hi ha assistit el Dr. Joan Ramon Veny, director de la càtedra Màrius Torres de la UDL; Conxita Lladó, filla de l’escriptor i veïna de Castelldans i Jordi Curcó, periodista i investigador i també fill de Castelldans.

A continuació, a la sala d’estiu del pavelló,  el Grup de Joves lo portal ha organitzat la tradicional Escala en Hi-fi amb la col·laboració dels nens i nenes de la població. En acabar la UE Castelldans ha servit entrepans de llonganissa a la Plaça Catalunya.

La nit ha finalitzat amb una sessió de música al pavelló amb el DJ NiS.

Comments (0)
Add Comment