ACN Lleida .- Més de 2.000 persones han expressat el seu rebuig pel judici als líders independentistes processats per l’1-O, en la concentració celebrada aquest vespre a la plaça Ricard Viñes de Lleida.
Representants de la societat civil i l’alcalde d’Alcarràs, Miquel Serra, han llegit el manifest unitari en què s’ha denunciat la «farsa que representa el judici» i «la judicialització d’un conflicte que és polític» i que també ha volgut reivindicar el dret a l’autodeterminació.
Així mateix, s’ha fet una crida a participar «massivament» en les pròximes mobilitzacions i a secundar la vaga general del dia 21. L’acte, organitzat per la plataforma Taula per la Democràcia, ha estat presidit per imatges dels presos i exiliats i ha finalitzat amb el cant de ‘Els Segadors’.