Foto: Mireia Mas i Javier Ortega, elaboradors de la Kombucha la Valiente d’Alcover amb Antoni Rúbies (RafaGimena)
Amb un menú de dos entrants, un plat principal i unes postres maridats amb tres degustacions de gintònics diferents. Prescriptors i periodistes es van donar cita al restaurant ahir divendres, dia 14 de novembre, junt amb Mireia Mas i Javier Ortega, elaboradors de la Kombucha la Valiente d’Alcover.
Pastís d’escórpora amb cebiche de gamba i gàrum i Flors de carxofa amb ‘zamburiñas’ i plàncton, són els dos entrants amb els quals s’iniciarà el sopar. Unes propostes que es maridan amb un gintònic de ginebra Hendrick’s Neptunia i tònica l’Original.
Com a plat principal, Rúbies proposa Arròs del Delta amb papada ibèrica marinada amb shio koji acompanyat d’un combinat de ginebra A’ Miña Orixe amb tònica l’Original.
A l’hora de les postres, el xef lleidatà sorprèn amb un Lemon Pie, en el qual afegeix gingebre. Un ingredient que també degustarem en la Kombucha La Valiente de llimona i gingebre que amb ginebra Beefeater Black marida aquest plat.
Les reserves per a les nits de divendres i dissabtes fins al dia 29 de novembre de 2025 es poden fer trucant al telèfon 973167553 o el correu electrònic antonirubies@antonirubies.com.