Àlex Méndez i Anna Artal s’han coronat avui com a guanyadors de la 13a edició de la Cursa dels Templers Plusfresc de Lleida, prova puntuable per a la Lliga Ponent que ha aplegat 800 participants. Sergi Pascual i Zoe Escobar han estat els guanyadors de la cursa curta, que s’estrenava enguany.
Organització per l’AE Ekke, la gran novetat d’aquesta edició era que, per primer cop, hi havia dos recorreguts per escollir, el tradicional de 10 kilòmetres i un recorregut popular de 3 més assequible i pensat per a fer en família, a més de les curses infantils.
A la prova llarga, el més ràpid en homes ha estat Àlex Méndez (CA Arroyomolinos) amb un crono de 33.39, seguit d’Antoni Carulla (Runners Balaguer), segon amb 34.22, i de Joan Mercadé (Tri 4.40), tercer amb 34.42.
Pel que fa a la cursa curta, oberta a majors de 12 anys i que ha creuat el Parc Científic i Tecnològic de Gardeny, en l’apartat masculí el vencedor ha estat l’independent Sergi Pascual amb 10.01, seguit d’Adrián Camarasa (Xafatolls), segon amb 10.40, i del també independent Francesc Alòs, tercer amb 10.46.
En el capítol femení, Zoe Escobar (Cokotrilos-Speed Republik) s’ha imposat amb un registre de 12.08 pel davant de Laura Pallejà (Esports Truga), segona amb 12.35, i de la independent Cora de la Serna, tercera amb 13.05.
La cursa també ha tingut el seu vessant solidari, atès que durant el procés d’inscripció, els corredors podien fer una donació d’1, 2 o 5 euros al Banc dels Aliments de Lleida. Tots els participants han rebut la seva bossa de corredor i el regal oficial, a més de gaudir d’assistència sanitària mòbil, dorsal personalitzat, serveis, guarda-roba, avituallament especial a meta i entrepà calent. A més, com és tradició, l’organització de la cursa ha posat corredors guia (Pacemaker) per marcar un ritme en concret.
Podeu consultar les classificacions a:
10 km: https://www.iter5.cat/resultat.php?idCursa=32&edicio=2019.
5 km: https://www.iter5.cat/resultat.php?idCursa=281&edicio=2019.
Propera cita de la Lliga Ponent
La propera cita de la Lliga Ponent es farà dos setmanes, ja que no arribarà fins al 17 de març. Serà la Cursa del Sucre de Menàrguens, que com és habitual es desenvoluparà sobre dos distàncies, els 10 i els 5 kilòmetres. Podeu trobar més informació i fer la vostra inscripció a: www.iter5.cat.