AGENDA MUNICIPÀLIA – INNOCAMPING Dimecres, 22 d’octubre.

AGENDA MUNICIPÀLIA – INNOCAMPING Dimecres, 22 d’octubre.

 

9.00 h.- Jornada d’IA Lleida

Organitza: Ajuntament de Lleida

Palau de Congressos La Llotja. Auditori 2

9.30 h.- Obertura del recinte

9.30 h.- VI Missió Tècnica Internacional. Solucions sostenibles per a la gestió de les nostres ciutats.

Organitza: Unión Iberoamericana de Municipalistas (UIM) i Fira de Lleida.

Sala 4 Sud. Pavelló 4

9.30 h.- Jornada tècnica «Eines pràctiques per a l’execució i seguiment dels contractes».

Organitza: Associació Catalana de Municipis (ACM)

Carpa. Sala 6 Sud

10.00.- Jornada Innocàmping “Com millorar la seguretat en els càmpings i prevenir riscos”

Organitza: Fira de Lleida

Carpa. Sala 6 Nord

10:00.- Jornada tècnica «Fòrum Comarcal: el futur dels Consells Comarcals «.

Organitza: Associació Catalana de Municipis (ACM)

Palau de Congressos La Llotja

10.30 h.- Jornada tècnica «Ciberseguretat a l’administració pública: com preparar-se per a la NIS2, reptes i necessitats actuals», a càrrec de Francisco Javier Sanchez.

Organitza: Neotica Ciberseguridad divisió de seguretat de SEYS

Sala 4 Nord. Pavelló 4

11.00 h.- Jornada tècnica «Gestió de dades geogràfiques per a l’administració local».

Organitza: Diputació de Barcelona, Diputació de Tarragona, Diputació de Girona, Diputació de Lleida i Consell Insular de Menorca.

Carpa – Sala 6 centre

11.30 h.– Jornada tècnica «Consolidació de terrenys de fonamentació amb injeccions de resina», a càrrec de Rubén Galisteo.

Organitza: URETEK

Sala 4 Nord. Pavelló 4

12.30 h.- Jornada tècnica «Converteix les teves festes en llegenda», a càrrec de Luis Manuel Leal, Arturo Leal i Ana Belén Caballero.

Organitza: Legend

Sala 4 Nord. Pavelló 4

13.30 h.- Jornada tècnica «Reserva Play: La clau per a un municipi automatitzat, digital i eficient», a càrrec de David Viñas.

Organitza: ReservaPlay by Softneos

Sala 4 Nord. Pavelló 4

16.00 h.- Visita dels alcaldes de la Federació de Municipis de Catalunya (FMC)

Organitza: Ajuntament de Lleida

16.00 h.- Jornada tècnica «Servei d’inventaris de Béns i Drets Municipals», a càrrec de Albert Farré, gerent organitzador.

Organitza: Kontor SLPU

Carpa. Sala 6 Sud

17.00 h.- Jornada tècnica «Servei d’inventaris de Béns i Drets Municipals», a càrrec d’Albert Farré, gerent organitzador. Centralització de Dades de Contractació pública: Anàlisis de licitacions i proveïdors», a càrrec d’Oscar Royo, responsable sector públic Doubletrade Spain i Salvador Alarcón, director de desenvolupament de negoci Doubletrade Spain.

Organitza: Doubletrade Maninvest

Carpa – Sala 6 Sud

17.00 h.- Recepció dels assistents de la Federació d’Associacions de Veïns de Lleida, EMDs i altres municipis de Catalunya.

Organitza: Ajuntament de Lleida

Estand Ajuntament de Lleida. Pavelló 3

18.00 h.- Tancament del recinte.

20.00 h.- Sopar d’empresaris de Càmpings i lliurament dels Premis Innocàmping.

Parador de Lleida (C/Cavallers, 15)

Comments (0)
Add Comment