• Durant els Rodi Cyber Days (23-27 de novembre), l’empresa va promoure la compra de pneumàtics amb una campanya solidaria en la que es van donar 2€ per pneumàtic venut a l’Associació Espanyola Contra el Càncer.
Foto: Eduardo Serrano, President de l’AECC de la delegació de Lleida i Josep Esteve, Director General de
Rodi Motor Services.
Lleida, 27 de desembre del 2017 – Rodi Motor Services, empresa de referència en el sector de
la postvenda d’automòbil, ha recaptat 8.000€ a Catalunya que es destinaran íntegrament a
l’Associació Espanyola Contra el Càncer (AECC), unes xifres que superen de llarg les del 2016. La
campanya solidària es va dur a terme entre el 23 i el 27 de novembre del 2017 durant els Rodi
Cyber Days, la setmana de descomptes pre-nadalencs que, des de fa dos anys, l’empresa dedica
a la recaptació fons contra el càncer.
Durant aquesta setmana, Rodi va descomptar el cost de l’IVA (21%) a tots els usuaris que van
sol·licitar un pressupost de pneumàtics a través de la seva pàgina web i per cada pneumàtic
venut, ha donat 2 euros a l’Associació Espanyola Contra el Càncer (AECC). La campanya s’ha dut
a terme a Catalunya i Aragó, on Rodi concentra els seus tallers, i només a Catalunya s’han
recaptat 8.000€, superant els 7.000€ de recaptació total entre Catalunya i Aragó que es van
aconseguir en l’edició anterior.
Amb aquesta donació a l’AECC es financen projectes d’investigació que cobreixen totes les fases
del càncer i es dóna suport a pacients, famílies i altres persones afectades per la malaltia. Una
acció que forma part de la política de responsabilitat social corporativa de Rodi, que a més del
compromís anual amb l’AECC, enguany ha dut a terme projectes solidaris amb el Banc dels
Aliments i l’Hospital de Nens de Barcelona.
Sobre Rodi Motor Services
La cadena de centres de mecànica integral de l’automòbil RODI va néixer l’any 1990 a Lleida. A
finals del 2013 van redissenyar la seva estratègia de negoci i van passar a dir-se RODI MOTOR
SERVICES, mantenint els objectius i l’esperit de l’empresa: servei integral al client, proximitat i
accessibilitat. L’evolució i el creixement constant han provocat que, a dia d’avui, RODI MOTOR
SERVICES sigui una empresa de referència líder del sector de l’automòbil a Catalunya, Aragó i
Canàries. Amb més de 1.000 empleats, una estructura de més de 130 centres i més de 100
vehicles d’assistència en carretera, el grup dóna servei a més de 280.000 clients