
“Vergonya de polítics” diu una pancarta dels CDR abans del míting de JxCat a l’esplanada de Lledoners per la campanya del 10-N, l’1 de novembre de 2019 FOTO. BERNAT VILARÓ
Abans de començar el míting de campanya, Borràs ha conversat amb membres dels CDR a l’esplanada de Lledoners. Segons ha explicat a la premsa de manera informal, la xerrada amb el col·lectiu ha estat respectuosa i amistosa. Uns 20 activistes dels CDR han mostrat cartells on s’hi podia llegir “Vergonya de polítics” i “Estratègia unitària”. Quan ha pujat a l’escenari, la candidata de JxCat ha agraït als CDR que retiressin la pancarta “per respecte als presos polítics”.
Totlleida t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Eral 10, S.L. (Totlleida) com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Totlleida) dins de la UE. Veure política de privacitat de Siteground. (Https://www.siteground.es/privacidad.htm). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en totlleida@totlleida.cat así com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://totlleida.cat/politica-de-privacitat / , així com consultar la meva política de privacitat.